wtorek, 4 sierpnia 2015

62. NARZECZONA

Hej! Od grudnia 2013 jestem w statusie zaręczona ♥ :-) Podchodziłam do tego normalnie aż do momentu gdy krawcowa zdejmowała miarę ze mnie na suknię... jeszcze więcej emocji pojawiło się gdy kupiłam buty... i gdy zaczęliśmy prosić gości.... Teraz już końcówka, praktycznie każdy zaproszony, zostało tylko dać na zapowiedzi i czekać na potwierdzenie najbliższych i znajomych czy zechcą uczestniczyć w naszej uroczystości :-)


















Na sobie mam:
buty- CCC
spodenki- Orsay
 t-shirt- allegro TUTAJ KLIK
torebka- Yves Rocher TUTAJ KLIK

13 komentarzy:

  1. Super koszulka nawiązująca do stanu rzeczywistego :) świetny pomysł !!! Faktycznie przed ślubem należy i zapraszać gości wcześniej, dużo wcześniej i poszukiwać dla siebie idealnej sukni, bo troszkę to wszystko zajmuje czasu :) Buty już masz, to zawsze do przodu :D ciekawa jestem jak będzie wyglądała suknia !!! Może podzielisz sięz nami zdjeciami z tej uroczystości :))

    Miłego dnia
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka jest świetna! Chyba sobie sprawię podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka śliczna pani narzeczona, a jeszcze piękniejsza pewnie będzie w bieli . Gratuluje statusu zaręczyn i przyszłego statusu, żona. Czekam tylko na sesje z koszulka żona idealna ;))

    http://whisperyourlove.blogspot.com/2015/08/pokochaj-siebie-i-swoje-ciao.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna bluzka - narzeczona :)
    I już nie strach chodzić po ulicy bez chłopaka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To teraz tylko pozostaje odliczać dni do najważniejszej uroczystości - już teraz gratuluję. A koszulka z napisem narzeczona będzie niesamowitą pamiątką z czasów narzeczeństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tego stanu i życzę powodzenia w przygotowaniach.. Ja niestety ten etap mam już za sobą, zostały tylko piękne wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka jest urocza , to prawda lepiej prosić wcześniej bo wiem jak u mnie w rodzinie latali i nie mieli czasu bo za późno się zabrali

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)