niedziela, 16 sierpnia 2015

64. KREM DO DEPILACJI NÓG EVELINE COSMETICS

Błyskawiczny depilator z aloesem i wyciągiem z melona, opóźniający odrastanie włosków firmy Eveline Cosmetics. ♥ Zapraszam na moją recenzję:



pojemność 125 ml
cena ok 8 zł

MOJA OPINIA: Moja skóra na nogach jest dość wysuszona, pewnie przez te maszynki... Pomimo częstego balsamowania po ogoleniu nóg widać było suchość skóry. Sięgnęłam po ten krem do depilacji i szok pozytywny!  Jest super! Działa tak jak obiecuje producent. 3-5 min i włoski ładnie usunięte. Ma bardzo ładny zapach. Skóra po depilacji jest miękka, gładka, nawilżona, błyszczy. Nie uczula mnie jest bardzo łagodny. Zawiera ekstrakt z Larrea divaricata, który opóźnia odrastanie włosków, i tak mogę nie depilować nóg przez 4 dni!

Najpierw trzymam krem od kolan w dół na jednej nodze przez 3-5 min, potem przekładam ten sam krem od kolan w górę i działa bez zarzutów. To samo robię na drugiej nodze... taka oszczędna jestem :-)





19 komentarzy:

  1. Na taką oszczędność jeszcze nie wpadłam ;-) Zainteresowałaś mnie tym kremem, te które próbowałam do tej pory słabo działały..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie ufam takim specyfikom bo tyle już ich wypróbowałam i nic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WItaj! Ja również do tej pory nie byłam zbytnio zadowolona z kremów depilujących, ale przyznam, ze zaciekawiłas mnie swoją opinią i jutro zamierzam go poszukac! Nie wysusza skóry i opóżnia odrastanie włosków, to same plusy i najwazniejsze argumenty także do dzieła !!! :D

    Miłego wieczoru kochana <3
    bardzo Ci dziękuję za komentarze u mnie :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moje włoski te kremy kompletnie nie działają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaaa super patent z tą oszczędnością!

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam okazję używać tego kremu jest bardzo dobry:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam za oszczędność :) mialam dwa kremu do depilacji,nie pamiętam firm,ale ani jeden ani drugi nie usunął włosków,dlatego używam maszynek

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam i na mnie to nie działa!:P
    dziękuje za życzenia:):*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ufam tym kremom w dodatku mają bardzo nieprzyjemny zapach. :(

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za kliknięcia. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/08/wspopraca_13.html

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie takie kremy nie sprawdzają się...

    OdpowiedzUsuń
  11. NIe ufam tym kremom :)
    Poklikasz ? http://mela-pl.blogspot.com/2015/08/rok-szkolny-2o14.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdecydowanie wybieram depilator. Te kremy mnie nie przekonują;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji przetestować tego kremu - jestem wierna depilatorom :-)
    Dziękuje za odwiedziny :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie kremy, ale jest z nimi więcej babrania się a do tego kosztują nie tak groszowo + nie są wydajne. Polecam maszynki Wilkinson różowe (to nie reklama :P). Ostatnio moja przyjaciółka mi je poleciła i są super. Niby jednorazówki, a starczają na 10 goleń. Do tego NIE ZACINAJĄ. Wcześniej kupowałam w Rossmanie pojedyncze sztuki chyba z Bic (kolorowe rączki) i nie było golenia bez rany, którą musiałam sobie tradycyjnie robić pod kolanem albo koło kostki, jakże by inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie tego typu kosmetyki się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)