poniedziałek, 17 października 2016

156. Jakie nosić swetry w tym sezonie? - moje propozycje

Hej! Właśnie przejrzałam dokładnie swoją szafę i muszę ją uzupełnić o nowe swetry... I tak zrodził się pomysł na post :-) Jak już chcemy kupić coś nowego, fajnego to chyba warto wiedzieć co jest hot a co not ? Dlatego przejrzałam kilka stron na temat mody, kolorowe czasopisma, blogi i nowości w sklepach online.

Kolory jakie przeważają to biel, szarość jasna i ciemna, bordo, brąz i klasyczna czerń, zieleń. Golfy , półgolfy, dekolt w łódkę lub mocne, ozdobne wycięcie z tyłu. Swetry krótkie, asymetryczne bądź długie. Rozpinane bądź nie! Oto kilka fotek tych, które wpadły mi w oko. Wstawiam linki, może i Tobie coś się spodoba :-)



 KLIK                                                         KLIK                                                KLIK



  KLIK                                              KLIK                                                KLIK




 KLIK                                                      KLIK                                                KLIK




   KLIK                                                   KLIK                                               KLIK




  KLIK                                                      KLIK                                              KLIK




KLIK                                                        KLIK                                            KLIK




 KLIK                                                    KLIK                                              KLIK




 KLIK                                                      KLIK                                             KLIK







39 komentarzy:

  1. Dużo fajnych inspiracji. Dla siebie od razu bym wzięła ten trzeci licząc od samego dołu -miękki, ciepły i w pięknym spokojnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie fajne :) ale ten popielaty z koronką jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka sweterków wpadło mi w oko, chyba będę musiała się wybrać do Orsay na polowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterki z falbankami, albo te z golfem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na zestawienie - sama chętnie skorzystałam z linków! :) Dzięki! :)


    U mnie od jutra w konkursie do wygrania power bank, głośnik bluetooth, saszetka-nerka i inne fajne gadżety :) Zapraszam! http://sandrowo.blogspot.com/2016/10/zapowiedz-konkursu-do-wygrania-power.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie coś z tych propozycji bym sobie wybrała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam swetry, wiele z nich bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda rzecz ma coś w sobie :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rzeczy bardzo ładne :)


    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne propozycje :) kilka z nich wpadlo mi w oko :)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  11. sweter to must have w jesienno-zimowej garderobie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre naprawdę śliczne... Może nie wszystkie bym sama nosiła, ale popatrzeć zawsze można :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubie swetry oversize, luz nigdy nie wyjdzie z mody ;) kolor żółty lub cytrynowy mile widziany choc rzadko spotykany w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beżowy z H&M i ten z pingwinkami skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde, muszę się w końcu rozglądnąć za swetrami bo u mnie w tej kwestii w szafie totalne pustki. Poklikałam w gamiss i kilka innych-orsay i mohito:)
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście w wishlist o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodobał mi się ten szary sweter z koronką :) Zapraszam do siebie : www.fashinka.blogspot.com - Odpowiadam za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej lubię grube, cieplutkie kardigany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a stylish collection

    www.abdelkhalekleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie w szafie aż nadmiar swetrów :P taki ze mnie zmarźlak :P chociaż widzę tu parę kuszących propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne sweterki, ja najbardziej lubię kardigany lub takie oversizowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się kilka propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne swetry, na najbliższe miesiące idealne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super, bardzo fajne zestawienie na jesień :) Bardzo spodobał mi się jeden sweterek z H&M i chyba jeszcze dzisiaj pojadę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  24. to sa bardzo dobre propozycje :) zresztą swetry o tej porze są niezastąpione! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jeju! Jaki cudowny blog:)
    Super rzeczy <3
    czekam na więcej!

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)