czwartek, 23 marca 2017

202. Mleczko do ciała nawilżające firmy Vianek - mój ulubieniec

Hej :) Jak tam wiosna u Was? U mnie samopoczucie rewelacja tylko pogoda słaba... 20 marca spadł rano śnieg, wczoraj cały dzień padało, dziś zimno... blee... ale już teraz jestem pełna nadziei, że +20  stopni coraz bliżej :D haha :D

Wracając do tematu, czyli do mleczka nawilżającego chcę na początku zapytać czy jest jeszcze osoba, która nie słyszała o firmie Vianek?? Ostatnio można ich zobaczyć wszędzie ale to dobrze, bo produkty są jak dla mnie super!! Dzięki boxom joybox miałam okazję poznać te produkty i zakochałam się w nich! Dziś zaczynam recenzję polskiej firmy od nawilżającego mleczka do skóry suchej i wrażliwej z ekstraktem z lipy, lnu i akacji.



 

Mleczko ma za zadanie nawilżyć , zregenerować, zmiękczyć, wygładzić i uelastycznić naszą  przesuszoną skórę. Czy tak jest? Oczywiście , że tak!! Zacznę od pojemności która jest duża bo aż 300 ml ! Do tego wygodna pompka ! odrazu kosmetyk kojarzy mi się z luksusem ;-) Konsystencja jest w porządku, trochę rzadsza niż typowy zbity balsam, dzięki czemu super się rozprowadza. Zapach powala z nóg jest taki delikatny ale za razem wyrazisty. Utrzymuje się na ciele i można usłyszeć od ukochanego że się ładnie pachnie ;-) Szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego filmu. Skóra od razu jest delikatniejsza, milsza, wygładzona. Czuć nawilżenie zwłaszcza na nogach które często depiluję. Po depilacji balsam przynosi mi ukojenie. Jeśli nakładam go czasem na dłonie widać, że są zregenerowane i uelastycznione, pełne blasku :) 


cena: 20,99 zł (za 300 ml!)
dostępność: tutaj 


Naprawdę szczerze polecam ja się w nim totalnie zakochałam i pierwszy raz jest tak bardzo zadowolona  z balsamu do ciała. Na pewno jeszcze do niego wrócę ! 




18 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki tej marki, mleczko mam jeszcze w zapasie, ale na pewno jak się skończy wypróbuję to, o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy, ale opakowanie wygląda tak wiosennie :)

    Zapraszam:
    purpurowyksiezyc.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie używam balsamu Vianek i jak narazie to jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  4. O firmie słyszałam, ale jeszcze nic od nich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi cudownie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja:) Słyszałam o firmie Vianek, zastanawiam się czy produkuje ona naturalne kosmetyki? Pozdrawiam:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie :) jestem ciekawa czy produkty tej marki znajdę w rossmannie :)


    http://nouw.com/zanzadra/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie :) Muszę wypróbować <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z ich firmy olejek do ciała ;) Cudo, nie dość , że pięknie pachnie to idelanie nawilża oraz cudownie wygląda na ciele ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie stosowałam kosmetyków tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Firma bardzo popularna głównie przez To , ze jest dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszędzie ich pełno ale nie miałam jeszcze nic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam kiedyś krem do rąk z tej linii i był super :) muszę wypróbować Twojego :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)