piątek, 21 lipca 2017

Kolorowa tunika i białe legginsy

Hej :) dziś jasna stylizacja z kolorem :) coś na lato :) niby odważnie bo kolorowo, ale wyciszyłam tunikę białymi/ jasnymi dodatkami :) Co mi z tego wyszło? zobacz dalej →




Byłam wczoraj u dentysty... ajć nie lubię tego :( ale naszczęście nie mam złych zębów, więc chodzę rzadko :) Kiedyś miałam straszne zęby... miękkie, psujące się, krwawiące dziąsła.... na szczęście z tego wyrosłam :)  Potem szybkie zakupy i do domu bo gorąc i głód :( Kupiłam sobie też legginsy niebieskie !!!! :D za 19 zł! bardzo tanio :) Kocham niebieski kolor , w sierpniu czeka nas malowanie pokoju i teraz chcę niebieskie dodatki :) drewno brązowe, biel i niebieski -  co sądzicie? tak trochę po Grecku :)

Wracając do stylizacji: Tunikę już pokazywałam, jest ze śliskiego materiału, nie widać odrazu potu :) ale jest lekka, przewiewna, zamówiłabym sobie jeszcze jakiś inny kolor jakby był :) Co do białego dołu to zawsze zachwycałam się widokiem białych spodni na waszych blogach... wreszcie odważyłam się na białe legginsy i pokochałam je :)


U mnie wczoraj było burzowo, nie dało się spokojnie na dworze posiedzieć, dziś ma być to samo. Parno i już coś buczy, pewnie zaraz będę wyłączać laptopa :( muszę dziś skończyć książkę, bo czytam ją od 2 ms i nie moge przeczytać :D  jakoś chwilowy brak weny mam na książki :(

Tarczyca mi spadła, uspokoiła się , w poniedziałek idę do endo, zobaczymy co powie, może dawkę leków mi zmniejszy :) oby :) niby nie jest mi zaspecjalnie duszno ale jak spadło to po co się faszerować :D


Trochę dziś się rozpisałam... :) Nareszcie znalazł się mechanik, który naprawił nam Punto :D Wreszcie dobrze się jeździ... Wiecie , że ja strasznie nie lubię kogoś wozić jako kierowca? Samej mi się najlepiej jeździ :) też tak macie? ja ogólnie nie jestem za wzorowym kierowcą a jak z pasażerem jadę to się gorzej stresuję :-p


Kochani dawajcie na instagrama, przygotowałam mini rozdanie,  moje pierwsze na instagramie :) Chcę podziękować Wam za obserwację :)










Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl UBRAŁAM:
buty -CCC
legginsy - allegro.pl
tunika - Banggood  (TUTAJ KLIK)
pasek - H&M
szminka  matowa- Golden Rose 





Hej Kochani :) Dziękuję za taką liczbę obserwatorów :) mam dla Was rozdanie z tej okazji :) zasady są proste, bo sama takie lubię ✅ musisz być moim publicznym obserwatorem @madziastylee ✅musisz mieszkać w Polsce, nie wysyłam paczek za granicę ✅pod zdjęciem umieść komentarz o treści: obserwuję jako: moje imię to: mój adres e-mail: Kochani rozdanie trwa od dziś od teraz, do 28 lipca do północy. 29 lipca ogłoszę wyniki tu na instagramie, na blogu i napisze meila do zwycięzcy, jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu dwóch dni, losuję kolejną osobę!!! Rzeczy które mam dla Was to plastry do depilacji z woskiem , krem do rąk z gliceryną, peeling i balsam 2w1 do ciała, niebieski lakier do paznokci :) #rozdanie #kosmetyki #polishblogger #polishblog #blogipolskie #konkurs #polska #lubelskie #lato #lipiec
Post udostępniony przez Magdalena A. (@madziastylee)

22 komentarze:

  1. Świetny motyw na tunice :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sandałki; )) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna tunika <3

    https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna tunika i dobrze, że połączyłaś ją z legginsami. Jesteś szczuplutka, więc biały kolor świetnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie kochana! Powodzenia w dalszym blogowaniu. :)
    nouw.com/natkajankowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunika bardzo fajna :) Ja się jakoś nie mogę przekonać do leginsów o takiej długości :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Tunika bardzo kolorowa w sam raz na lato :) Ładny masz kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz w życiu zobaczyłam podobną tunikę na mojej koleżance, było to na jednej z prób do komuni. Zapytałam się jej wtedy "Gdzie to kupiłaś?", strasznie mi się podobała. Zazdrościłam jej tak mocno aż zrobiłam się cała czerwona:P. Ona wtedy odpowiedziała "W Szachownicy", lecz ja, zrozuimiałam w szambownicy.. Biedna cały następny dzień chodziłam i pytałam się każdego zarówno na dworze, jak i w szkole, gdzie jest szambownica :D
    Stylizacja nie dla mnie, wolę stonowane kolory a białe legginsy przyprawiają mnie o motylki w brzuchu, lecz nawet moje białe gacie prześwitują :P help!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    https://dragonsnectar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa tunika. U nas tez ostatnio burzowo

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna jest ta Twoja kolorowa tuniczka :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Pasuje Ci taka stylizacja w klimacie etnograficznym :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najważniejsze, że dobrze się w nich czujesz. Białych legginsów nie mam ale polubiłam białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna tunika i ogólny ciekawy look! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)