piątek, 28 lipca 2017

Biała koronka :) moja ulubiona bluzka :)

Hej!!

Stylizacja ze spódnicą boho i bluzką z koronką i rozkloszowanymi rękawami :) Spódnica jak i bluzka już były na blogu, ale oddzielnie :) Dziś postanowiłam je połączyć.
















UBRAŁAM:
buty- ?
spódnica - H&M
bluzka - Gamiss cena tu
torebka - Camaieu






Wesele brata mojego Tomka coraz bliżej (19 sierpnia) , a my nic nie mamy !! Jestem już przerażona... Nie mam sukienek, Tomek koszul i garnituru na pierwszy dzień... :( Buty to chyba wezmę stare, mam takie sprawdzone i niezniszczone :) zawsze pare groszy zostanie na coś innego :) BO w szafie wiszą 3 sukienki ale w żadną już nie wejdę :D Dziękuję za Wasze komentarze typu : "Ty chudzinko", "ale jesteś szczuplutka". Kochane moje na zdjęciach tego nie widać ale przytyłam , uwierzcie mi i przytyję jeszcze bardziej ;)



Kochani chciałam Wam podziękować za te wszystkie wspólne dni na blogu i moim instagramie :) Poświęcam temu całe swoje serce ;-* ❤



Dziś za oknem mamy pogodę niezbyt letnią, jakby nie padało to nawet luksusowo, chociaż mogłoby być ze 2-3 stopnie więcej :) Bo jak zawieje wiatr to nawet zimno... Żeby tylko nie padało, zwłaszcza popołudniu, bo mam do lekarza i nie chce mi się lecieć z parasolką :(:( Niestety nie ma podjazdu pod sam luxmed :( 

Jeszcze przypominam że dziś jest ostatni dzień rozdania na moim instagramie! !!!!




moja ulubiona bluzka :) - MODNAPOLKA.pl

26 komentarzy:

  1. Śliczna bluzeczka <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ogólnie bardzo lubię ubrania z dodatkiem koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygladasz. A bluzka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzeczka bardzo do Ciebie pasuje :) Prezentujesz się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest bardzo fajna :)

    Zapraszam ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka jak i spódnica bardzo mi się podobają chociaż nie wiem czy bym się odważyła założyć chociaż może jak bym to połączyła w swoim stylu to kto wie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka jest super;)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie i świetna bluzka !

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz<3 super bluzeczka<3

    OdpowiedzUsuń
  10. bluzeczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, this post is nice, my sister is analyzing these kinds
    of things, thus I am going to inform her.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)