środa, 2 sierpnia 2017

Floral tunic from Rosegal

Hej!!! Witam :) Od niedzieli pogoda nas rozpieszcza, mamy wspaniałe lato... tzn prawie wspaniałe... ja osobiście się duszę :( jest za ciepło :( nad wodą , w cieniu czy w klimatyzowanym pomieszczeniu jest błogo ale tak żeby wyjść to jak kostka cukru płynę :( Dziś zdjęcia z moją nową tuniką- sukienką ze sklepu Rosegal , motyw kwiatowy jak na lato przystało. Tunika jest asymetryczna, przód ma krótszy :) Materiał jest bardzo lekki, cienki, oddychający, świetnie się w niej czułam :) mam już pomysł na inne połączenie z nią :D A tymczasem dziś zestaw z beżowymi legginsami, srebrnymi butami, dodatkami typu złoty zegarek i jasne kolczyki :) na ustach wylądowała szminka z Wibo :)

I moda na słoiki ze słomkami doszła i do mnie :) Swój kupiłam w Stokrotce za 3,99 zł :D

Oprócz poniższej tuniki , z Rosegal wybrałam sobie jeszcze kilka innych rzeczy, czekajcie na kolejne posty !! :)




UBRAŁAM:
buty - ?
legginsy - ?
tunika - TUTAJ
zegarek - wymiana na vinted.pl
kolczyki - ?














Floral Dress - MODNAPOLKA.pl UBRAŁAM:
buty - ?
legginsy - ?
tunika - TUTAJ
zegarek - wymiana na vinted.pl
kolczyki - ?


Wczoraj kupiłam sobie sukienkę na wesele :D Koronkową szarość w kolorze błękitnym :) ach :) już nie mogę się doczekać aż wam się pokażę :D Pewnie przygotuję jakąś wstępną stylizację na wesele :) 

Będę wdzięczna za kliknięcia w linki ;-* 







43 komentarze:

  1. Śliczna, pięknie Ci w niej ;) wyprzedana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tunika świetna, jednak ja założyłabym ją do jeansów lub legginsów w innym kolorze, ten trochę mi się gryzie, może któryś z kolorów który jest na tunice. Sama w sobie super, wakacyjna, kwiatowa, pięknie się uśmiechasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jak ślicznie!

    Buziaaaki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana pięknie wyglądasz ;)
    Poklikane i jeśli możesz to i u mnie poklikaj : http://kobiecomania.blogspot.com/2017/08/wishlista-z-nowosciami-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna ta tuniczka i śliczny zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato zawitało,ale jest dla mnie za gorąco. Bardzo ładna tunika :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna tunika, ja nosiłabym jako sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna tunika ;) promieniejesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość bardzo fajna, żywa pabrdzo mi sie podoba :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wygląda pani w tej tunice

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem przyjemna na teraz super :) na upartego mogłaby być jako sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz pięknie i masz super figurę:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny ten motyw :)
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/tiulowa-sukienka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, tunika jest urocza :) Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tunika piękna, wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna tunika, szkoda że nie jest dłuższa jako sukienka byłaby piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna tunika, uwielbiam motyw kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, czy ja dobrze widzę zaokrąglony brzuszek?:):)

    OdpowiedzUsuń
  19. What a light, airy and feminine tunic! Perfectly!

    xoxo, Nastya Deutsch

    NEW POST ON MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta tunika, świetnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Ci w tej stylizacji. :) Też mam taki słoiczek ze słomką, tylko w kształcie sowy. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ta tunika jest śliczna, uwielbiam takie kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny look :) fantastyczny, letni klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. This is such an amazing post! Well done. :)


    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna i bardzo letnia tunika! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny print ma ta tunika! Och, gdybym tylko dorwała spodnie z takim motywem...!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)