wtorek, 8 sierpnia 2017

Stylizacja na chłodniejsze lato

Hej :)

Dziś połączyłam biel z czerwienią :) Stylizacja prosta. Legginsy, tunika i biała narzutka (bluzka nietoperz) :) Stylizacja na chłodniejsze wieczory , niższe temperatury :) akurat u mnie w niedzielę i wczoraj było super :) chłodniej, wiaterek, teraz taka pogoda jest dla mnie rajem (chyba , że mam w planach wodę ). dziś z pogody również jestem zadowolona i chyba zaraz udam się na sesję :)

Wracając do stylizacji: Niby prosto i nudno ale myślę, że bluzka nietoperz robi całą robote i nie potrzeba więcej dodatków. Co sądzicie? koniecznie dajcie znać ;-*




 









Jeszcze się pochwalę że robiłam dziś pierwszy raz leczo na wzór ratatuj :D najpierw wersja bez mięsna , pytam męża czy dobre chociaż na 4 :) Tomek na to: jak dodasz podsmażoną kiełbaskę to będzie na 6 :) więc ja raz dwa podsmażyłam i dodałam ;)


I zapraszam na mój INSTAGRAM :)





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl UBRAŁAM SIĘ W:
buty - CCC
legginsy -allegro.pl
tunika czerwona - Orsay
narzutka bluzka nietoperz - ebutik.pl
torebka - Orsay
kolczyki -?




31 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ładnej wygląda całość bez narzutki, ładnie ci w czerwieni.ratatuj bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety coraz więcej chłodniejszych dni. Stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to samo chciałam napisać co moja koleżanka powyżej, czerwień to twój kolor, zdecydowanie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz cudną torebkę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele razy już to pisałam, czerwień to Twój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowo, buty piękniusie, kolor bluzki też, do lecza najlepszy jest surowy boczek, to podkreśla smak papryki, wypróbuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torebka, a Ty wyglądasz rewelacyjnie.:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna torebka <3 cudownie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. połączenie kolorystyczne świetne :) Madziu, masz naprawdę figurę modelki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała bluzka robi robotę
    Wspaniale wyglądasz <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, czerwień bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit and photos! I love your bag so much!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  14. AWESOME my dear !
    I follow you on gfc
    I invite you to visit my blog
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  15. So gorgeous!! I love your look!
    Adi xx
    fancycorrectitude.com
    instagram.com/fancycorrectitude

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w czerwieni :) Torebka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja, super zegarek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)